ZWROTY I REKLAMACJE

Procedura zwrotu

 

Zamówiony artykuł nie spełnił Twoich oczekiwań?

W naszym sklepie oferujemy możliwość bezpłatnego zwrotu aż do 30 dni od daty otrzymania produktu. Poniżej przedstawiamy krótki opis co należy zrobić, aby poprawnie dokonać zwrotu:

 

Krok 1: Zgłoś mailowo chęć zwrotu

Wyślij do nas mail na adres sklep@marmara-sterling.pl z informacją o zwrocie towaru. Do maila załącz wypełniony skan formularza zwrotu z Twoim podpisem. Formularz zwrotu znajdziesz tutaj.

 

Krok 2: Wyślij do nas paczkę ze zwracanym produktem

Spakuj starannie oryginalnie zapakowany produkt do kartonu/koperty bąbelkowej razem z wypełnionym formularzem zwrotu i zamknij dokładnie przesyłkę.

Wyślij na adres:

MARMARA STERLING POLSKA Sp. z o.o.
Ul. Waliców 11/171
00-855 Warszawa

 

Przypominamy, że zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania. 

 

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Sklep nie odbiera również  paczek z paczkomatów. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi Kupujący. Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas e-mail z informacją o rozpatrzeniu zwrotu.


ZWROT NALEŻNOŚCI

Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni od dotarcia i weryfikacji przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Jak tylko to nastąpi, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Zwrotu należności dokonujemy na wskazany w formularzu zwrotu numer rachunku bankowego. Zwrot produktu skutkuje korektą dokumentu potwierdzającego zakup.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod adresem e-mail: sklep@marmara-sterling.pl

 

REKLAMACJE

Jeśli zakupiony artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji. Wypełnij formularz reklamacji dostępny tutaj. Pamiętaj o dokładnym opisaniu powodu reklamacji!

Odeślij reklamowany towar wraz z dokumentem reklamacyjnym na adres:

MARMARA STERLING POLSKA Sp. z o.o.
Ul. Waliców 11/171
Warszawa

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Sklep nie odbiera również  paczek z paczkomatów. Koszt odesłania reklamowanego towaru ponosi sprzedawca, jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie. Koszt wysyłki zwracany przez sklep: do 15,00zł.

Pamiętaj o tym, aby starannie zapakować i zabezpieczyć reklamowany towar! Reklamowany towar powinien być czysty. Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas e-mail z informacją o rozpatrzeniu reklamacji.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwrot środków na rachunek bakowy wskazany w dokumencie reklamacyjnym zostanie dokonany w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie. Zwrot produktu skutkuje korektą dokumentu potwierdzającego zakup.